لمینت دندان

لمینت دندان ها

 

همه ما به دنبال داشتن دندان هایی سفید و سالم هستیم و بسیاری افراد از داشتن دندان های شکسته ، خراب و زشت رنج میبرند و اعتماد به نفس خود را از دست میدهند. اولین و بهترین راه رسیدگی مداوم به دندان هاست مراجعه مکرر به دندان پزشک و… اما گاهی با وجود همه رسیدگی ها باز هم دندان ها زشت و خراب میشوند . با پیشرفت علم ، روش لمینت دندان موورد استفاده قرار میگیرد.این روش که باعث میشود دندان ها سفید و سالم و یکدست بشوند .مزایا و معایب بسیاری دارد که در ادامه به طور کامل در مورد لمینت دندان توضیح خواهیم داد.

برای خرید مواد قالب گیری دندانپزشکی اینجا کلیک کنید.

لمینت چیست؟

لمینت یا لامینت یکی از روش های زیبا سازی و جلوگیری از پوسیدگی دندان میباشد. لمینت ، لایه ای از مواد همرنگ دندان و یا سفید است که روی دندان ها را میپوشاند و لبخندی زیبا به شما هدیه میدهد. لمینت به طور کلی به دو دسته تقسیم میشود . لمینت کامپوزیت که در مطب ساخته میشود و لمینت سرامیک که در لابراتور ساخته میشود. در مورد این دو جنس لمینت در مقالات بعدی به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 

چه افرادی نباید لمینت کنند؟

اکثر افراد به خاطر زیبایی از لمینت استفاده میکنند اما باید بدانید یک سری از افراد نمیتوانند از لمینت استفاده کنند به همین دلیل قبل از اقدام به این کار حتما با دندانپزشک حاذق مشورت کنید. مثلا افرادی که دندان قروچه میکنند نمیتوانند از لمینت استفاده کنند زیرا امکان داد که لمینت بشکند و یا حتی افرادی که مینای دندان کمی دارند به جای لمینت از روکش دندان استفاده میکنند.

لمینت دندان

چه افرادی باید از لمینت استفاده کنند؟

همانطور که گفتیم بسیاری از افراد از داشتن دندان های زشت و خراب رنج میبرند این افراد باید از لمینت استفاده کنند . همچنین افرادی که فاصله بین دندان هایشان زیاد است و یا عقب و جلو هستند و در یک ردیف نیستند. در بعضی موارد نیاز است که روش های درمانی را همزمان استفاده کرد یعنی هم ارتودنسی کرد هم لمینت.

لمینت برای افرادی که دچار شکستگی دندان نیز شده اند و یا حتی ترک دارد باید از لمینت استفاده کنند . در هر حال لمینت به چهره شما لبخندی اصلاح شده و زیبا و جذاب میبخشد.

 

قیمت لمینت دندان:

اولین سوالی که برای متقاضیان پیش می آید این است که هزینه لمینت دندان چقدر است؟ باید بدانید که هزینه ها برای هر فرد متغیر است و بسته به نوع دندان و لثه و … تغییر میکند. در این زمینه باید حواستان را جمع کنید و گول ارزانی را نخورید و جذب تبلیغات لمینت با قیمت کم نشوید. زیرا لمینت کار بسیار حساسی است و اگر به اشتباه انجام شود ممکن است دندان های خودتان را دچار پوسیدگی و خرابی کند.

برای اطلاع از قیمت مواد مصرفی دندانپزشکی اینجا کلیک کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *